Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mmichasia | użytkownik

imię i nazwiskoMichalina adresHiszpania zarejestrowany26.07.2007 @13:03:40 ostatnio na stronie03.11.2011 @16:26:24



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty49 komentarze1428 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Julka17    19.05.2008 @09:46:35
dzięki
~bebegirl06    19.05.2008 @01:22:14
ja tez... ale w koncu musialam sprobowac... hehe... dzieki
_______
Rób Coś, Mów Coś, Ruszaj Się, (...) Nie Rdzewiej...
~guzikowaa    18.05.2008 @23:08:29
dzięki<:
~Mikus24    18.05.2008 @22:53:56
dziękuję bardzo za ocenę
_______
Zapraszam do oceny moich digartów http://www.mikus24.digart.pl
Miłego oglądania
Nie dziękuje tylko oceń
~Klarens    18.05.2008 @17:28:28
Wielkie dzięki .Pozdrawiam serdecznie
~njosnavelin    18.05.2008 @17:25:35
dziękuję bardzo (:
_______
Rain down, rain down
Come on rain down on me...
~photogallery    17.05.2008 @20:38:42
Dziękuje :P
Pozdrawiam
~TomekGr    17.05.2008 @16:19:03
Dzięki wielkie
~Autopsy    17.05.2008 @13:47:52
miło mi
_______
słowo "dziękuję" na digarcie nie ma żadnego znaczenia.
~Autopsy    16.05.2008 @22:11:29
i dzięki za tyle miłych komentów
_______
słowo "dziękuję" na digarcie nie ma żadnego znaczenia.
~Autopsy    16.05.2008 @22:08:50
gdzie byłaś tak długo? :P

mnie obserwowała jeszcze kumpela, serio
te jagody na Białorusi były fotografowane z 2 tyg temu. i były takie czerwone
_______
słowo "dziękuję" na digarcie nie ma żadnego znaczenia.
~Autopsy    09.05.2008 @22:16:55
a miałam wyjazd ze szkoły do Katynia. przy okazji Białoruś i Wilno zwiedziliśmy :P
_______
słowo "dziękuję" na digarcie nie ma żadnego znaczenia.
~Kavathar    09.05.2008 @22:00:22
dziękuję za komentarz
~tmaciek22    29.04.2008 @21:36:29
fajne masz fotki, pozdrawiam
~Oblivionis    29.04.2008 @09:18:48
dziękuję
~mirazm    28.04.2008 @21:34:19
dzięki
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze sny!
~incorrect    28.04.2008 @21:24:07
dziękuje
_______
lubie kaktusy. ^^
~ppacowska    28.04.2008 @07:28:33
~Anahitta    27.04.2008 @16:57:00
Dziękuję

~kozula5    27.04.2008 @16:52:44
dzięki za komentarz!
~wierch    27.04.2008 @15:11:12
_______
Nie robię tak jak wszyscy,na imię nie mam "każdy"
~nielot82    26.04.2008 @20:49:30
DZIĘKUJĘ
_______
http://angelinasowa.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do mojego słodko gorzkiego życia
^UzA    25.04.2008 @10:03:25
_______
bloodstreamruns
^UzA    25.04.2008 @01:34:34
hiszpania? zabierz mnie w walizke moze coooooo?
_______
bloodstreamruns
~WhizzKid    24.04.2008 @23:25:24
Będzie mi bardzo miło czekam! Dobranoc
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt